środa, 27 czerwca 2012

London - First Day

IJO!
Dzień pierwszy, podróż i przeprawa promem.
Do Londynu jechałam 22 godz.!!! OMG! Jak to usłyszałam, to myślałam że się przewrócę, ale podróż nie wydawała się taka długa. Musiałam się ubrac bardzo wygodnie, ponieważ jechaliśmy dzień i noc, i więc musiałam spac w czymś naprawdę wygodnym. Ubrałam białą koszulę z AMISU, Spodnie z MANGO ponieważ są z elastycznego jeansu no i oczywiście kurtkę przeciw deszczową z H&M


Tak...widok był wspaniały

Kocham kolor kanału La Manche!

Hah, musiałam zrobic sobie z nim zdjęcie! Współczuję im, bo mają na głowach czapki z niedźwiedzia! 30 *C ...no wiecie gorąco...

Mmm, lody! Gdy widziałam napis Ice Cream od razu pojawiał się uśmiech na mojej twarzy!

Wszędzie rośnie lawenda! jestem w niebie!!!
Na prawdę podoba mi się symbol Królowej Elżbiety  II!!! Polecam zobaczyc królewskie klejnoty koronne! Są naprawdę piękne i można zobaczyc największy diament świata!
Tak na drogę pycha !!!
Więcej relacji już niedługo!
Wszystko co kupiłam pokażę w haulu z Londynu, osobno.
Jestem zachwycona Londynem, ponieważ gdy wjeżdżasz do innej dzielnicy, wjeżdżasz do innego świata!
Jest tam mnóstwo drzew i pięknych parków!
Bye my sweet heart!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz