wtorek, 10 lipca 2012

2 posts, DIY and Sweet Miracles

IJO!
Dzisiaj DIY!!!
I love DIY!
Ok, ostatnio w MANGO widziałam takie spodnie :



 I już chciałam je kupic, ale pomyślałam że mogę je sama zrobic i miec przy tym mnóstwo zabawy! Tak więc jak je zrobiłam? Wzięłam wybielacz Bielenka i zużyłam całą butelkę!
 Ja wzięłam czarne spodnie z MANGO( nie chciałam specjalnie kupowac do tego nowych, więc wzięłam stare) Włóż spodnie do wanny lub prysznica, zależy co masz. I w paru miejscach zakręc je i zwiąż gumką jak na obrazku powyżej.

 Możesz też spąc je klamerkami w kilku miejscach. Supełki zamocz na chwilę w wybielaczu, resztę spodnie pochlap, polej na nie wybielacz. Możesz robic co chcesz! Odstaw, najlepiej jak najdłużej ok 2godz. Potem wypierz, wysusz i gotowe!

 Ostrzegam że wzięłam model : Elelctra i wyszły mi różowe plamy. Na niebieskich spodniach wyjdą białe(może:)
 Oto efekt!!!




Druga częśc czyli "Moje wypieki"



 Potrzebne będą:Gumowa Foremka do muffinek, 1 jabłko lub 2 zależy ile chcecie i 1 opakowanie ciasta francuskiego.
 Jabłka kroimy w kostkę.

 Wsyp jabłka do miski.
 Dodaj troszkę miodu do smaku :)
 Z ciasta wkrój kwadraty 15/15cm i włóż do foremek. Ukształtuj ciasto tak aby przylegało do ścianek.
 Włóż jabłuszka do ciasta.

 Zakręc tak aby powstał woreczek.

 Piecz w temp. 180* 15min. Wyjmij i pamiętaj! Używaj "łapek"

 Moja propozycja podania z brzoskwinią z puszki





 Pewnie zostanie Wam troszkę ciasta, więc możecie wyciąc trójkąty i owinąc ciastem brzoskwinie z puszki, zaginając rogi do siebie.
Niedługo mój outfit z spodniami DIY!
Bye my sweetheart!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz