niedziela, 22 lipca 2012

Breakfast Time!




IJO!
Jej dziś pokażę Wam jak zrobic jedno z moich ulubionych śniadań. Jakie powinny byc według mnie śniadania? Szybkie, łatwe , smaczne! Tak więc dziś przepis na Frittate!
 
Składniki:
Pół czerwonej papryki
Półtora Pomidora
Plasterek szynki
Cztery Jajka
A tak właściwie to dodajcie co chcecie! Ja robiłam to śniadanie dla mnie i dla brata, czyli to przepis na 2 osoby. Nie dodałam oliwek ( choc zawsze to robię) bo mój brat ich nie lubi, możecie dodac to co Wam się żywnie podoba, świetnie no nie?Bez względu na to co dodacie będzie pyszneee!


 Wszystko kroimy. Na duże lub mniejsze kawałki, jak wolicie. Świeże zioła oczywiście!( bazylia, pietruszka, szczypiorek)
 Tym czasem w misce... Jajka wybijamy do miski i ubijamy. Dodajcie tez pieprzy i soli.

 Warzywa i szynkę dodajemy na rozgrzaną i polaną oliwą lub olejem i podsmażamy ok. 5min. Ja dodałam jeszcze świeże zioła ( bazylia, pietruszka, szczypiorek) ( Nie dodawaj wszystkich warzyw!!! Dodaj np. połowę, warzywa pod wpływem temperatury tracą witaminy!)
Pamiętaj, jeśli masz patelnie teflonową używaj plastikowych narzędzi! 

 Ułóż składniki tak aby pokryły całą powierzchnię patelni.

 Wlej ubite jajka i dopraw jak zapomniałaś zrobic to wcześniej:) Smaż ok. 4min. a następnie przykryj patelnię i smaż jeszcze przez 3 min.

 Gotowe!!! Perfekcyjne śniadanie gotowe!!! Posyp jeszcze rukolą i świeżymi ziołami, bo one zawsze poprawią sam wszystkich dań! Smacznego!
Bye my sweetheart!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz