piątek, 6 lipca 2012

Big post " The Sea"

IJO!
Wiem miałam dodac haul z Londynu, ale w między czasie pojechałam nad morze i mam masę zdjęc właśnie stamtąd. Dlatego haul dodam jutro i będzie i z Londynu, i z Sarbinowa, Mielna, Chłopów!

Było mega gorąco, dlatego musiałam  ubrac coś zwiewnego. Wybrałam bluzkę z Londynu i spodnie 100% bawełna z MANGO, no i oczywiście mój ukochany plecaczek z LDN
31.06.12-06.07.12- Chłopy http://www.astoriavilla.pl/ , Sarbinowo, Mielno



 Wiem duża, ale nie jadłam waty cukrowej od...nie pamiętam!!!

Kąpiel w Bałtyku to...jak kąpiel w zamarzniętym jeziorze na Syberii. Ale ja i tak zawszę się kąpię i nurkuję, taka moja natura :)



 To zdjęcie z Sarbinowa, mam na sobie bluzkę z LDN jest mega przewiewna, spodnie z MANGO i .., shake'a!!!
Wy też coś tu widzicie?

Na promenadzie jest naprawdę pięknie!

 Uwaga !!! Zaczynamy rejs kulinarny, a właściwie rejs słodkości!
MNIAM!
Nigdy nie wiem jaki wzsiąśc, więc biorę mieszany!

 sweet,sweet,sweet
 dobra, ten "gofer" był nie dobry za dużo śmietany!

Mniam, jestm naprawdę wielką fanką shaków!


 Wracając do gofrów,  też nigdy nie mogę się zdecydowac jaki wybrac. Dlatego w każdej kawiarni brałam inny i powiem Wam że chyba najbardziej smakuję mi z cukrem pudrem! 

 omnom,omnom.mnom

 O YES! wędzarnia...ten zapach W Poznaniu nie ma takich...

 frytki+ryba= the best dinner !

 W hotelu w którym się zatrzymałam, już drugi rok z rzędu jest naprawdę wspaniale! To hotel Astoria http://www.astoriavilla.pl/ naprawdę wszystkim gorąco polecam!!!



Mam słabośc do takich alejek i do automatów na te kuleczki z gumami,pierściąkami itp.!

 OMG! Jest piękna, ta tabliczka mnie naprawdę urzekła!


 Taka mała zapowiedź..
 MECH...zapach...

 No nie mogłam się powstrzymac ja naprawdę kocham shakei!
 Jutro haul!
Bye my sweetheart!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz