czwartek, 13 września 2012

Eggs

IJO!
Okej, więc co jem dziś na kolację? Właściwie to nie wiem co to, hm... maffinki? jajko? warzywa? co wyjdzie jak to połączymy?

 Jak jesteście głodni, ja kocham musli z jogurtem naturalnym.

 Potrzebne będą :

1/3 papryki
1/2 pomidora
2 jajka
2 kromki chleba

 Kroimy

 Do foremek wykładamy :  najpierw chleb, potem pomidora i paprykę, możecie dodac szczypiorek lub pietruszkę.

 Do foremek wbijamy jajko.

 Ja zostawiłam jedną foremkę wolną na grzanki
Piekarnik 170* , 15minut :)

 Mniam

 A to już jajka z majonezem, kaloryczne, ale za to  pyszne!

 Ciasto ze śliwkami!!! mniam! Niestety moja mama je zrobiła ...sama:( więc nie mam przepisu...

Inspirację na zapiekane jajka zdobyłam z Mojego Ulubionego Bloga Kulinarnego

Bye my sweetheart!
Have a nice day!


1 komentarz: