poniedziałek, 17 września 2012

Sposób na przeziębienie!

IJO!
Jesień...dopadła mnie. Na całego. Już zaczynam odchrząkiwac co drugie słowo i wydmuchiwac nos co 3 minuty. Moje oczy przypominają połyskującą taflę jeziora. Tak...jesienne zaraz mnie dopadły. Zaczęły się jesienne przeziębienia, ale trzeba sobie z tym jakoś radzic, nie?
Ja mam domowy sposób na przeziębienie.

Składniki :
Miód
Cytryna
Ulubiona Herbata


 Jestem prawdziwym smakoszem herbaty, piję zazwyczaj tę liściastą, to moja ulubiona. Czarna Herbata z Brzoskwinią to moja ulubiona, ale tak trudno ją gdzieś dostac :( Kocham też czerwoną i zieloną, ale to innym razem :)

 Ja mam czarną herbatę z płatkami róży i bławatka, ale polecam też Dilmah.

 
Mnóstwo witaminy C! Która jest nam teraz bardzo potrzebna.

Miód! Kocham! Trzeba zrobic zapasy na jesień i zimę!

Przygotowanie :
 
Wkładamy plasterek cytryny na dno kubka.

Zalewamy plasterek miodem.

Tak żeby przykrył całą cytrynę.

Wkładamy zaparzacz do herbaty, lub torebkę.

Zalewamy gorącą wodą, ale nie wrzątkiem bo zniszczy to witaminę C

 Wyciskamy jeszcze trochę soku z cytryny, i więcej tym lepiej. Ja zawsze dodaję go dużo, bo po prostu lubię jak jest kwaśno:)

 Mieszamy, plasterek wypłynie na wierzch.

Teraz pozostaje nam już tylko wtulic się w ciepły kocyk i zapaśc się w milion poduszek.
Ah, Krzyżacy czekają :)

Bye my sweetheart!
Have a nice day!


3 komentarze:

  1. Eh, prawda ze milusio? Tyle, ze ja nie czytam krzyzakow a slucham Edith Piaf i zatapiam się we francuskim na jutrzejszą kartkówkę. A co.

    OdpowiedzUsuń
  2. taak , jeżeli chodzi o przeziębienie , to najlepszym lekarstwem , też jest ciepła herbatka z miodem i cytryną . ubóstwiam to <3 .
    życzę szybkiego powrotu do zdrowia .
    pozdrawiam ,
    coockiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń